مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس زندگی فوتبالی من بود

یوونتوس زندگی فوتبالی من بود

جانلوئیجی بوفون به ناکامی خود در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در دوران بازیگری خود پرداخت و مدعی شد که همیشه با امید و آرزو زنده است.

 

 بوفون در ابتدای مصاحبه ی خود به یک پشیمانی بزرگ صحبت کرد :
 

من جوان بودم و اشتباهات زیادی کردم ولی به نظر خودم بزرگ ترین اشتباهی که کردم، این بود که مدرک دیپلم دبیرستان را خریدم و این بزرگ ترین پشیمانی برای من است. قطعا اگر به گذشته برگردم، این کار را انجام نمی دهم.

 

این دروازه بان نامی تقریباً تمام افتخارات موجود را در طول دوران 29 ساله دوران حرفه ای خود به دست آورد و یک جام جهانی، اسکودتو، کوپا ایتالیا، یک قهرمانی لیگ 1 و یک جام یوفا به دست آورد. اسطوره بیانکونری با وجود حضور در دو فینال لیگ قهرمانان، نتوانست جام را بالای سر ببرد.

 

بوفون در پایان فصل گذشته پس از یک دوره احساسی دو ساله در سری B با پارما، دستکش های خود را آویزان کرد. او اکنون به عنوان سرپرست تیم ملی ایتالیا مشغول به کار است و یک ماه قبل از ورود لوچیانو اسپالتی این سمت را بر عهده گرفته بود.

 

بوفون در صحبت با Eco di Biella ابتدا درباره عشق خود به یوونتوس صحبت کرد.

 

یوونتوس زندگی فوتبالی من بود، خاطرات فوق العاده، یک ماجراجویی و رشد و تقدیس انسانی از نقطه نظر ورزشی وجود داشت. دنیای یوونتوس دیدگاه های شما را زیر و رو می کند، اما لحظه ای که موفق شوید، هرگز شما را فراموش نمی کنند.

 

این دروازه بان سابق به ناکامی خود در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

 

این هرگز برای من زخمی عمیق نبوده، برای من انگیزه ای بود که هر سال برای چیزی بسیار بزرگ بجنگم و یک آرزویی را دنبال کنم.

 

وی افزود:

 

اگر بخواهم یک چیز کلی بگویم که جهان، هم تیمی ها و مدیران یووه را تحت تأثیر قرار دهد، برای آنها و برای هوادارانی که سی سال است آرزوی این جام را داشتند بسیار متاسف شدم. برای من، بازی در لیگ قهرمانان اروپا از قبل خوشحال کننده بود، پیروزی در آن به منزله بسته شدن یک چرخه بود، اما برایم مهم نیست.

 

سرانجام، بوفون سال گذشته درباره تصمیم خود برای بازنشستگی از فوتبال صحبت کرد.

 

تصمیم گرفتم دقیقا در لحظه ای توقف کنم که در کالیاری در پلی آف پلی آف با پارما برای دومین بار در یک سال و نیم احساس کردم که ساق پام فشار می آید. گفتم دیگر زمان خداحافظی رسیده، چون این آسیب‌هایی است که در سنین خاص به مرور زمان تکرار می‌شود و ناپیوستگی بین تمرین و یافتن روتین را ایجاد می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: